Ozrakovići bb, 71300 Visoko, BiH
vispak@vispak.ba
032-738-540
1972 - 1977 Osnivanje / Espresso / Čaj
  • Osnovan 1972. kao dio preduzeća Velepromet Visoko sa ciljem prerade i pakovanja kafe i niza prehrambenih proizvoda te je odmah postao prepoznatljiv po prženoj i mljevenoj kafi ZLATNA DŽEZVA.
  • VISPAK sa nastavlja afirmisati i 1974. postaje lider u proizvodnji specijalne mljevene kafe za ugostiteljstvo i ESPRESSO kafe.
  • 1977. godine otpočela je proizvodnja čaja na tada najsavremenijim IMA mašinama.
1979 - 1985 Kompletne linije
  • Linije praškastih proizvoda i začina za jelo puštaju se u rad 1979. Prelaskom u novu zgradu
  • 1980. instaliraju se kompletne linije: kafe, kikirikija, praškastih proizvoda i začina za jelo.
  • U funkciju se puštaju savremena skladišta sirovina, repromaterijala i gotovih proizvoda.
  • 1983. počinje proizvodnja kikiriki putera.
  • 1985.  počinje proizvodnja Stampi krema.
1987 - 1991 1,5 kg Espresso / Aditivi / Odvajanje Veleprometa
  • Proizvodnja ESPRESSO kafe u jedinstvenom pakovanju od 1,5 kg koji i danas predstavlja najznačajniji proizvod u VISPAK-ovom asortimanu započela je 1987.
  • Iste godine započela je i proizvodnja aditiva za pekarstvo u kojima smo bili lideri na prostorima bivše Jugoslavije.
  • 1988. odvajanjem od Veleprometa VISPAK postaje samostalna organizacija. Usvajanjem Zakona o privatizaciji dolazi do promjene u vlasničkim odnosima tako da VISPAK 1991. postaje dioničko društvo.
1992 - 1999 Čoko milk / Izvoz u Švedsku / Kupovina novih mašina
  • U periodu agresije na našu državu od 1992. – 1996. u VISPAK-u se, mada u veoma teškim i složenim uslovima kontinuirano odvija proizvodni proces.
  • Od 1997. asortiman kremova obogaćuje se kremom ČOKO MILK koji je veoma brzo našao svoje mjesto na tržištu zbog povoljne cijene i visokog kvaliteta.
  • Kupovinom dvije mašine MAISA 1998. poboljšana je proizvodnja čajeva i usvojeni su najsavremeniji svjetski trendovi u ovoj oblasti (omotno pakovanje, crni, aromatizirani, zeleni, voćni čajevi…). Iste godine razvijena je proizvodnja juha i unaprijeđena transportna pakovanja.
  • Značajan momenat u razvoju VISPAK-a desio se 1998. Izvozom naših proizvoda u Švedsku, obilježava se kao početak izvoznih aktivnosti. Danas naše izvozno tržište čine USA, Hrvatska, Švedska, Saudijska Arabija, Kosovo, Austrija, Slovenija, Australija, Crna Gora, Kanada, Italija, Holandija, Srbija, Turska, Njemačka, Makedonija, Švicarska, Velika Britanija te Češka.
  • Donošenje odluke o razvoju informacionog sistema, početak proizvodnje hladno mljevene i vakumirane kafe i unapređenje pakovanja praškastih proizvoda kupovinom nove Wolpack mašine obilježavaju 1999. godinu.
2000 - 2005 ISO certifikat / Flips / Guinness rekord
  • Početkom 2000. otpočinje proces projektovanja sistema upravljanja kvalitetom prema standardu ISO/CD2 9001:2000, otvara se prvi VISPAK-ov coffee shop u Visokom. Od 2001. zvanično postajemo vlasnici certifikata ISO 9001:2000.
  • 2000.g. počinjemo sa proizvodnjom čokolada i čokoladnih proizvoda te danas možemo reći da smo domaća najkompetentnija firma za ovaj program.
  • 2003.g. proizvodnja snack-a obogaćena je linijom flipsa koji postaje značajan konkurent na tržištu grickalica.
  • 2005.g. ostat će posebno upamćena po tome što je VISPAK zvanično ušao u Guinness-ovu knjigu rekorda sa najvećom džezvom na svijetu iz koje se pije najbolja bosanska kafa na svijetu ZLATNA DŽEZVA.
2006 - 2010 Nagradna igra / Reklame / Superbrand / ASGROUP
  • 2006.g. je obilježilo širenje distributivne mreže, jačanje HORECA segmenta, mikroobrada terena, marketinška podrška prodaje kako medijski tako i na prodajnim mjestima.
    Iste godine organizovana je i nacionalna nagradna igra „Potraga za zlatom“ , koja je izazvala veliki interes s obzirom da je glavna nagrada bila kilogram zlata.
    Pored ove nagradne igre, organizovano je i niz nagradnih igara u saradnji sa našim ključnim kupcima i ovo se pokazalo kao pun pogodak.
  • 2007.g. snimljeni su reklamni spotovi za VISPAK juhe i čorbe, koji su bili dobra marketinška potpora promociji BOSANSKE KUHINJE, koja je neodvojivi dio našeg poslovnog usmjerenja.
  • 2008.g. ZLATNA DŽEZVA je proglašena Superbrendom za Bosnu i Hercegovinu što je bila još jedna potvrda kompetentnosti posla koji radimo. Uz ZLATNU DŽEZVU vezane su sve vrijednosti tradicije, iskustva, okupljanja porodice i rituala pripremanja i pijenja prave bosanske kafe.
  • Krajem 2010.g. desila se najznačajnija promjena u cjelokupnom poslovanju, VISPAK je postao dio ASGROUP koju osim VISPAK-a čine još AS Jelah, Kent Visoko, Napredak Tešanj, Vemal Tešanj, Fortitudo Travnik i Oaza Tešanj.
    Grupacija ima za cilj, u narednih pet godina, postati jedan od pet najvećih proizvođača konditorskih proizvoda u Jugoistočnoj Europi.
2011 - 2013 20 novih proizvoda / Tiru Liru i Tajna / Stampi blok
  • 2011.g. obilježava projekat uvođenja 20 novih proizvoda koji je obuhvatio sve proizvodne programe VISPAK-a kao što su program kafe, gotovih jela, čokoladni program, snack i program praškastih proizvoda, a riječ je o visokokvalitetnim domaćim proizvodima kreiranim po vrhunskim svjetskim standardima unapređenja kvaliteta, sa novim okusima savremenog i dopadljivog pakovanja.
    Takođe, promovirali smo i prvi VISPAK Newsletter koji je na najbolji način prezentovao naše uspješne poslovne poduhvate.
  • 2012.g. obilježena je lansiranjem novih brendova TIRU-LIRU i TAJNA.
    Čokolada TIRU-LIRU je namijenjena prvenstveno djeci, koja je svojim maštovitim dizajnom i sa tri različita okusa: mliječni, banana-keks i voćni, osvojila najmlađe čokoljupce.
    TAJNA je brend mješavine začina za 10 najpopularnijih jela na ovom prostoru, kojima se na jednostavan i brz način omogućava spravljanje najomiljenijih jela za porodicu.Radi se o brandu iz VISPAK-ovog programa BOSANSKE KUHINJE koji kvalitetom i ukusom odgovara njenoj neponovljivosti i raznovrsnosti ukusa. Riječ je o mješavini začina za najpopularnija jela domaće kuhinje, ali i nekih ostalih, univerzalnih jela sa ovih prostora.
  • 2013.g. započinje investicijom u moderne linije za proizvodnju STAMPI BLOK-a, mliječne kakaove table, čokoladnih jaja TIRU-LIRU te rižne čokolade, koji će upotpuniti asortiman ponude za najmlađe. Također, redizajniran je i Stampi krem koji svojim dizajnom i izvrsnom kvalitetom otkriva novi doživljaj užitka u okusu lješnjaka, čokolade i mlijeka.
2014 - 2016 Mr&Mrs Vi / Zlatna džezva 387 / Tako lako
  • 2015. – Unapređenje kvaliteta kapućina sa novim okusima pod brandom Mr&Mrs Vi, te razvoj novih okusa čajeva
  • 2016. – u skladu sa potrebama tržišta dolazi do razvoja novog proizvoda ZLATNA DŽEZVA 387 g. Iste godine razija se novi brand juha sa brzom i praktičnom primjenom, pod nazivom TAKO LAKO
2017 - 2022 Sad pa sad / Dream espresso / Choco Club / IFS i ISO 14001 / Nove mašine
  • 2019 – U skladu sa potrebama tržišta i brzom načinu života dolazi do razvoja novog proizvoda SAD PA SAD Zlazna džezva za brzu i praktičnu pripremu bosanske kafe. Iste godine Vispak predstavlja novu espresso premium kafu „Dream“ napravljenu od posebno odabrane mješavine najkvalitetnijih sorti kafe.
  • 2021 – Pored standarda za kvalitetu u proizvodnji hrane koje već posjeduje, Vispak d.d. Visoko certificiran je i IFS Food standardom. Iste godine Vispak je certificiran sa ISO 14001:2015 standardom za upravljanje okolišem. Kao najkompetentnija BH kompanija za proizvodnju čokolade Vispak pravi novi iskorak u toj kategoriji. Lansiranje novih čokolada u gramažama 28g, 42g, 80g i 100g. U asortimanu nudimo Mliječnu tablu, Mliječni krem, Kokos krem, Lješnjak krem, Jagoda – jogurt krem i inovativni okus Zlatna džezva – kafa krem. Iste godine za ljubitelje „blago jače“ kafe razvijamo novu Tamno pečenu Zlatnu džezvu.
  • 2022 godine nastavljamo sa inovacijama. Razvija se TAKO LAKO Rižoto za brzu i praktičnu pripremu rižota. Nakon niza inovacija i noviteta u poslovanju koje je realizovala kompanija Vispak, ovu godinu obilježit će i investicija u opremu za čaj sa najnaprednijom tehnologijom u proizvodnji.
    U postojeći asortiman čaja dodajemo nove okuse Zimska melodija, Planinski čaj, Trešnja čaj uz inovativne aromatizirane šećere i gadget za čaj.
error: